Gebruiksaanwijzing /service van het product Trimline 29273 van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
29273 We br ing good things to lif e. T rimline Memory Phone with Call Waiting Caller ID User's Guide T o answer an incoming call while having a conv ersation: • After you hear the Call Waiting tone, press and release the flash button. The first call is placed on hold while the second call can be answered.
Para r egresar a la llamada original y poner la segunda llamada en espera: • Oprima y suelte nuevamente el botón de servicios especiales (“Flash”).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE Trimline 29273 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE Trimline 29273 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE Trimline 29273 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE Trimline 29273 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE Trimline 29273 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE Trimline 29273 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE Trimline 29273 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE Trimline 29273 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.