Gebruiksaanwijzing /service van het product PN 26L0451 van de fabrikant IBM
Ga naar pagina of 10
ÉÂÔ Installation Instructions Installation of Field Feature Bill of Material (FFBM) PN 26L0451 Install Network Node Control Point (NNP-B) Type 3 (Based on 6275) Feature Code 5423 on IBM 3746-900. Written by: C. Vallee Checked by: C. Franoux Approved by: A.
ÉÂÔ Installation Instructions 3746 PN 42L2445 EC F52322 EC F12701A EC F70078 FFBM 2 of 10 09 Oct 1998 14 DEC 1998 22 APR 1999 2.
ÉÂÔ Installation Instructions Before Installation (Steps 1-8) 1.0 Machines Affected 3746 Model 900 with service processor and network node processor type: 6275-56U, 6275-83U, 7585-P02, or 3172-P90. This feature should only be applied on the machine serial number for which it is specified .
ÉÂÔ Installation Instructions 2.2 Concurrent ECs (Must be installed together) None. 2.3 Companion ECs (May be installed together) None. 3.0 BMs to be Installed Feature B/M Title 26L0451 Network Node Processor B (NNP-B) Feature Code 5423 4.0 Preparation 1.
ÉÂÔ Installation Instructions 6.2 Description The installation of the NNP-B is divided into two main steps: 1. Installing the 6275-56U or the 6275-83U system unit 2. Loading the code on the NNP-B. Note: These steps are documented in the Network Node Processor Installation and Maintenance (Based on 6275) , SY33-2126.
ÉÂÔ Installation Instructions 7.0 Installation Time Note: To reduce the MES installation time it is recommended that you load the Network Node Processor Code on the Service Processor and install the system unit at the same time. No impact on 3745 customer operations.
ÉÂÔ Installation Instructions 3. Shutdown and restart the Service Processor and re-iml the 3746-9x0 10.2 Enabling the NNP Back-up Function Important It's a customer task, but ask the customer if he wants you to perform this task. 1. On the 3746-9X0 main menu, Click on Network Node Processor Man- agement .
ÉÂÔ Installation Instructions 10.3 Log Off the MOSS-E 1. On the 3746-9x0 Menu window, click on Function , then click on Exit . 2. On the MOSS-E View window, click on Program . 3. Click on LOG OFF MOSS-E . 4. Close the front and rear doors of the controller expansion.
ÉÂÔ Installation Instructions 15.1 Purchased Machines Refer to the parts ownership matrix to determine the correct owner of removed/unused parts. ¹ For EMEA/APG/AG Areas, refer to Hardware and General Service Code Description . ¹ For Domestic Areas, return parts to the customer.
ÉÂÔ Installation Instructions 3746 PN 42L2445 EC F52322 EC F12701A EC F70078 FFBM 10 of 10 09 Oct 1998 14 DEC 1998 22 APR 1999 1 0.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat IBM PN 26L0451 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen IBM PN 26L0451 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens IBM PN 26L0451 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding IBM PN 26L0451 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over IBM PN 26L0451 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van IBM PN 26L0451 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de IBM PN 26L0451 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met IBM PN 26L0451 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.