Gebruiksaanwijzing /service van het product 3106C van de fabrikant 3Com
Ga naar pagina of 2
NBX ® Cor dless T elephone Quick Refer ence Guide Access the Automated Attendant From any teleph one on the system, dial 500. Put a Call on Hold While you are on a call, pr ess Hold . The Access button for a line on hold blinks slowly . T o return to t he call, press the line button where the call is being held.
NBX ® V oice Mail (Cor dless T elephones) Quick Refer ence Guide If your system uses another voice messaging application, follow the instructions for your application. Initialize Y our V oice Mailbox 1. Dial 500 . 2. When the Automated Attendant answers, press * * during the greetin g message.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat 3Com 3106C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen 3Com 3106C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens 3Com 3106C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding 3Com 3106C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over 3Com 3106C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van 3Com 3106C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de 3Com 3106C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met 3Com 3106C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.