Gebruiksaanwijzing /service van het product DTR-80.2/70.2 van de fabrikant Integra
Ga naar pagina of 10
1 Firmware Update for the DTR-80.2/70.2 and DHC-80.2 W e are pleased to offer this firmware update for th e best possible p erformance of your A V Receiver . A firmware update is now available through the Network or USB connections on the DTR-80.2/70.
2 Firmware Update for DTR-70.2/DTR-80.2 and DHC-80.2 There are the following methods to update the firmware: via network an d via USB storage. Please choose either one that suits your condition. Befo re you start, carefully read the update procedure. It will take about 3 0 minutes to update the firmware.
3 Updating the Firmware via Network DTR-70.2, DTR-80 .2 and DHC-80.2 a llow you to update firmware using ne twork connection o n rear panel. * In this procedure, on-screen display may vary depending on the model.
4 Update procedure 1 Press RECEIVER followed by SETUP on the remote controller. Main menu wi ll be displ ayed on T V screen. Procedures thereafter can also be p erformed on the AV receiver/controller by using its SETUP , arrow, and ENTER buttons. 2 Go to “ Hardware Setup” menu.
5 Troubleshooting Case1: If “ No Update ” is displaye d on the front displ ay of the A V receiver/controller, the firmware has already been updated. You do not need to do anything fu rther. Case2: If an erro r occurs, “ Err or!! *-** No media ” is dis played o n the front display of the AV receiver/con troller.
6 Updating the Firmware via USB DTR-70.2, DTR-80 .2 and DHC-80.2 allow you to update firmware using a USB storage device. * In this procedure, on-screen display may vary depending on the model. • Make sure the AV receiver/controller and TV are turned on.
7 Update procedure 1 Connect a USB storage devi ce to your PC. If there is any data in the USB storage device, remove it. 2 Download the firmware file from the Integra web si te. The file name is as follows: ONKAVR0003_*******.zip Unzip the downloaded file.
8 12 Message “Com plete!” appears on the front display of the AV receiver/controller, indicating that the update has been completed. 13 Using ON/STANDBY on th e front panel, turn off the AV receiver/controller and then remove the USB storage device.
9 Troubleshooting Case1: If “ No Update ” is displayed on the front display of the AV receiver/controller, the firmware has already been updated. You do not need to do anything further. Case2: If an error occurs, “ Error!! *-** No media ” is displayed on the front display of the AV receiver/controller.
10.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Integra DTR-80.2/70.2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Integra DTR-80.2/70.2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Integra DTR-80.2/70.2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Integra DTR-80.2/70.2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Integra DTR-80.2/70.2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Integra DTR-80.2/70.2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Integra DTR-80.2/70.2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Integra DTR-80.2/70.2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.