Gebruiksaanwijzing /service van het product BFM884DQ1-60 van de fabrikant Jarden
Ga naar pagina of 2
5 YEAR LIMITED WARRANTY PLEASE DO NOT RETURN THIS PRODUCT TO ANY OF THESE ADDRESSES OR TO THE PLACE OF PURCHASE. Sunbeam Products, Inc. doing business as Jarden Consumer Solutions or if in Canada, Sun.
El porcentaje de hidratación corporal indica la cantidad de líquidos en el cuerpo. Es importante mantener agua en el sistema ya que ayuda a regular la temperatura corporal, convierte los alimentos en energía y protege órganos vitales.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Jarden BFM884DQ1-60 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Jarden BFM884DQ1-60 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Jarden BFM884DQ1-60 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Jarden BFM884DQ1-60 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Jarden BFM884DQ1-60 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Jarden BFM884DQ1-60 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Jarden BFM884DQ1-60 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Jarden BFM884DQ1-60 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.