Gebruiksaanwijzing /service van het product Meridian 9116 van de fabrikant Aastra
Ga naar pagina of 2
9116 Combining popular features with a price that ma y surprise y ou, the sleek, compact 9116 offers g reat v alue in a basic business telephone. F F E E A A T T U U R R E E S S P P L L U U S S A A F .
9116 Feature Highlights » Call Displa y with V isual Call W aiting* » Speakerphone with Mute » 8 programmable memor y k eys » Three line adjustable display with Contrast control » 80-name and num.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aastra Meridian 9116 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aastra Meridian 9116 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aastra Meridian 9116 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aastra Meridian 9116 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aastra Meridian 9116 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aastra Meridian 9116 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aastra Meridian 9116 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aastra Meridian 9116 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.