Gebruiksaanwijzing /service van het product PT-470 van de fabrikant Aastra
Ga naar pagina of 2
BUSINESS TOOLS FROM AASTRA TELECOM: BUILDING A WORLD OF BUSINESS TELEPHONE SOLUTIONS SCREEN LEGACY V ALUE 470 The new Model 470, with its unique on screen director y offers an impres- siv e combination of features for those w ho spend a lot of time on the phone.
Aastra T elecom Inc. • 155 Snow Blvd., Concord, Ontario, Canada. L4K 4N9 • sales@aastra.com • www .aastra.com 470 Feature Highlights » Large eight-line backlit display with six displa y k eys a.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aastra PT-470 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aastra PT-470 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aastra PT-470 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aastra PT-470 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aastra PT-470 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aastra PT-470 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aastra PT-470 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aastra PT-470 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.