Gebruiksaanwijzing /service van het product Web Card van de fabrikant Liebert
Ga naar pagina of 2
Liebert Intellislot ® We b C a r d Quick S t art Guide I NSTALL • Locate the Intellislot option bay on your Liebert equipment—You might need to remove a plastic cover. • Insert the IntelliSlot Web Ca rd into the Intellislot bay. • Secure the card with the supplied screws.
T echnical Sup port / Service Web S it e www .liebert.com Monitoring 800-222-5877 monitoring@emersonnetworkpower .com Outside the US: 614-841-6755 Locations United States 1050 Dearborn Drive P .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Liebert Web Card (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Liebert Web Card heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Liebert Web Card vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Liebert Web Card leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Liebert Web Card krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Liebert Web Card bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Liebert Web Card kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Liebert Web Card . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.