Gebruiksaanwijzing /service van het product PAP2 van de fabrikant Linksys
Ga naar pagina of 2
Model No. Product Data WIRED PA P 2 Feature-ric h telephone ser vice through your Internet connection! Enables feature-rich telephone ser vice over your cable or DSL Internet connection Compatible with all common telephone features: Caller ID , Call W aiting, V oicemail , etc .
Product Data Model No. Features • Two voice ports (RJ-11) for analog phones or fax machines with two independent telephone numbers • One RJ-45 port for 10Base- T Ethernet connection • Supports Dynamic Host Configuration P rotocol (DHCP) • Suppor ts Sessi on Initia tion Protocol (SIP) • Supports multiple v oice compression G .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Linksys PAP2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Linksys PAP2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Linksys PAP2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Linksys PAP2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Linksys PAP2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Linksys PAP2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Linksys PAP2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Linksys PAP2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.