Gebruiksaanwijzing /service van het product 2300 van de fabrikant Lucent Technologies
Ga naar pagina of 2
AnyMedia ® Line Access Gateway 2300 The AnyMedia ® Line Access Gateway (LAG) 2300 offers a new IP/Ethernet option that helps optimize the network while streamlining operations. IP/Ethernet services can now be supported on the same platform used to deliver traditional voice services and A TM-based data offerings.
T o learn more about our comprehensive portfolio, please contact your Lucent T echnologies Sales Representative, Lucent Business Partner or , visit our web site at www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Lucent Technologies 2300 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Lucent Technologies 2300 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Lucent Technologies 2300 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Lucent Technologies 2300 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Lucent Technologies 2300 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Lucent Technologies 2300 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Lucent Technologies 2300 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Lucent Technologies 2300 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.