Gebruiksaanwijzing /service van het product 8410 van de fabrikant Lucent Technologies
Ga naar pagina of 10
1 DEFINITY ® Enterprise Communications Server (ECS) Release 5 8410 V oice T erminal Quick Reference 555-230-764 Comcode 107672974 Refer to th e proce dures on this card to use the featur es on yo ur 8410 vo ice termi nal. The f eatures here are listed in alpha betical o rder .
2 4 Dial o utside n umber , extension, or featu re access code y ou want to s tore (up to 24 digits ). 5 Press . 6 Repea t Steps 3 th rough 5 to program ad dition al buttons . 7 Hang u p. T o place a n AD call 1 Pick up handset or press . 2 Pres s selec ted AD bu tton .
3 T o automatica lly place another c all to an extension that was busy or did n ot answer 1 During ca ll atte mpt, pres s softke y below AutCB (for disp lay u sers) or Press . 2 Hang u p. • Y ou he ar a 3-burs t priority ring when both you and the calle d extensi on are idl e.
4 T o temporarily redirect all ca lls to an ex tension or outs ide num b er 1 Press so ftke y belo w CFr wd (for display use rs) or Press or Dial Call Fo rward acces s code _ ______. 2 Dial e xtensio n or numbe r wher e calls will be se nt. 3 Hang u p.
5 T o add anoth er party to a ca ll (for a total o f up to 6 parti es) 1 Press . 2 Dial n umber of n ew party an d wait for an swer . 3 Pres s agai n . 4 Repea t Steps 1 thro ugh 3 for ad ditional conferenc e conne cti ons. T o add a ca ll you have put on hold to another c all to wh ich you are c onnecte d 1 Press .
6 . T o put a cal l on hold 1 Press . T o answe r a new call while active on a nother 1 Press . 2 Press c all appea rance of incomi ng call. T o return to hel d call 1 Press c all appea rance of h eld ca ll.
7 . NOTE: Y ou can use this feature on ly if the Reset Spkr label ap pears under the button. T o adjust the speakerpho ne to the surroun ding room acous tics 1 While on- hook, pr es s and th en pr e ss .
8 T o send all calls (exce pt priority c alls) to cov erage 1 While o n-hook, pre ss softk ey below SAC (for disp lay u sers) or Press or Dial Send All Calls access code ___ ____. T o cancel Send All Calls 1 While o n-hook, pre ss softk ey below SAC (for disp lay u sers) or Press or Dial Send All Calls ca ncel cod e _______ .
9 T o end a sp eakerphone c all 1 Press again to ha ng up. NOTE: With a DE FINITY G3V3 o r later , if the person you are talking wi th hang s up firs t, the cal l will be discon nected. I f you p ress , you will get dial tone. T o see number s tored on an AD but ton 1 Press th e softkey be low View (for dis play user s ) or Press .
10 T o se e el aps ed ti me 1 T o star t timer , press and the softke y below Tim er ( for di spl ay us ers ) or Press . 2 T o stop ti mer , press and the softkey below Tim er or Press ag ai n. T o send pres ent call to a nother extensi on or outs ide num b er 1 Press .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Lucent Technologies 8410 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Lucent Technologies 8410 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Lucent Technologies 8410 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Lucent Technologies 8410 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Lucent Technologies 8410 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Lucent Technologies 8410 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Lucent Technologies 8410 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Lucent Technologies 8410 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.