Gebruiksaanwijzing /service van het product 711 van de fabrikant Miller Camera Support
Ga naar pagina of 2
ACCESSORIES & COMPONENTS WARRANTY The Miller Projib is warranteed against any defect in material or workmanship for a period of 12 calendar months from date of purchase.
INTRODUCTION The Miller Projib is a versatile camera mount; designed to add the dimension of tracking and elevation to the normal range of movements afforded by your uid head. It is designed for use in professional lm and video production by professional support equipment operators.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Miller Camera Support 711 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Miller Camera Support 711 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Miller Camera Support 711 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Miller Camera Support 711 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Miller Camera Support 711 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Miller Camera Support 711 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Miller Camera Support 711 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Miller Camera Support 711 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.