Gebruiksaanwijzing /service van het product UC360 van de fabrikant Mitel
Ga naar pagina of 2
M Mitel (desi gn) is a regi stered trademark o f Mitel Networ ks Corporatio n. © 2014, Mitel Networks Corp oration. All other prod ucts and services are the t rademarks of the ir respective holde rs. All right s reserved. UC360 COLLABORA TION POINT - QUICK REFERENCE GUIDE Activating the HDMI Display • If the UC360 screen is dark, press Home .
M Mitel (desi gn) is a re gistered tra demark of Mite l Networks Co rporation. © 2014, Mite l Networks Co rporation. All other produ cts and ser vices are t he trademarks o f their respec tive holders. A ll rights reserved. QUICK REFERENCE G UIDE Using Remote Desktop (RDP) 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Mitel UC360 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Mitel UC360 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Mitel UC360 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Mitel UC360 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Mitel UC360 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Mitel UC360 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Mitel UC360 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Mitel UC360 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.