Gebruiksaanwijzing /service van het product T751 van de fabrikant NAD
Ga naar pagina of 2
Ever since NAD entered the A V receiver market, the focus has always been on the audio performance, unlike most other A V receivers that concentrate on features and impressive specifications. The high praise that NAD A V receivers have gained underscores this approach.
RDS RT (Radio T ext) will display additional information broadcast by the radio station, such as the presenter , which music is playing, etc. Rather than providing many different surround sound modes (Church, Jazz, Stadium, etc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NAD T751 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NAD T751 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NAD T751 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NAD T751 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NAD T751 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NAD T751 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NAD T751 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NAD T751 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.