Gebruiksaanwijzing /service van het product CSM-5 van de fabrikant Nady Systems
Ga naar pagina of 2
Thank you for your purchase of the CSM-5 — you have just purchased one of the finest studio monitor speakers on the market today . The CSM-5 was developed using the expertise of professional sound engineers and working musicians.
(U.S.) Should your NADY AUDIO product require service, please contact the Nady Service Department via telephone at (510) 652-241 1 or e-mail at service@nady .com. (International) For service, please contact the NADY AUDIO distributor in your country through the dealer from whom you purchased this product.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nady Systems CSM-5 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nady Systems CSM-5 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nady Systems CSM-5 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nady Systems CSM-5 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nady Systems CSM-5 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nady Systems CSM-5 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nady Systems CSM-5 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nady Systems CSM-5 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.