Gebruiksaanwijzing /service van het product Norstar ICS van de fabrikant Nortel Networks
Ga naar pagina of 12
•••••••••••••••••••••••• ••••••• •••••••• •••••••• ••••••• ••• Norstar ICS Telephone F.
.
1 About this guide Use this guid e as a quick reference for accessing the features of your telephon e. Y our system ad minis trator wil l inf or m you if any of thes e f eatures are not av ailable f or your telephon e. Buttons This gui de use s the Bus iness Ser ies T er mi nals button icons.
2 Call Pickup gr oup ≤‡fi Ans wer a call that is r ingin g at another tele phone in your pic kup group . The extern al cal l that has been r ing ing lo ngest is an s wered first.
3 Conf er ence continued T o independentl y hold tw o c alls: Press the line or inter com button of the firs t caller , then press ≥ . The se cond c aller is automat ical ly put on hold. T o r e-establish the conf ere nce, retri e ve one call from hold, p ress ≤‹ , the n retri e ve the seco nd call f ro m hold .
4 Last Number Redial ≤fi A utomati cally red ial the l ast exter nal teleph one number th at you dialed. Line pools ≤fl› With a l ine poo l, telepho nes c an sh are sev eral lines for making call s. 1. Press ≤fl› or an intercom button. 2.
5 Pa g e ≤fl‚ and the c ode (1 to 3) an d zone (Zones 0 to 6 on Modular ICS and zones 1 to 3 on Co mpact ICS) Make a page ann ouncem ent throu gh eith er the in ter nal (c ode 1) or e x ter nal (code 2 ) speakers, or both (co de 3). Z one 0 on the Modul ar ICS pages all zone s.
6 Ring vo l u m e ≤•°‚ Make y our telephone r ing so that you can adjust the volume. Y ou can also adj ust th e v olum e any time your telephon e ri ngs. Run/Stop ≤•· Store mo re than one autod ial number or exter nal carr ier f eature code on one m emor y button by inser tin g a brea k poin t ß between numbers or code s.
7 Speed Dial ≤‚ Dial an exter nal te lephon e number us ing a th ree-di git co de. There are two type s of speed dial codes : system ( 001 to 255) and us er (256 to 2 79). System speed dial codes c an be us ed from any displ a y telep hone in the sys tem.
8 Call Display Ser vices The following f eatur es are availabl e onl y if y ou s ubscr ib e to Call Di splay ser v ices or to sp ecial l ine ser vices fr om your local teleph one co mpany .
9 Call Log continued T o erase a Ca ll Log entry : Press ≥ whil e viewing an item. T o return a ca ll from y our Call Log: 1. Display the desir ed number on your telephone. 2. Edit the num ber , i f requir ed. Y ou can a dd numbers for long distanc e dial ing or l ine po ol acce ss or r emove numbers using √ .
Meridian and Norsta r are t rademarks of Nortel Net works. Mer idi an N ors tar is manu factur ed by N or te l N etwo rk s. This docu ment is for use with N orstar IC S.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nortel Networks Norstar ICS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nortel Networks Norstar ICS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nortel Networks Norstar ICS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nortel Networks Norstar ICS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nortel Networks Norstar ICS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nortel Networks Norstar ICS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nortel Networks Norstar ICS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nortel Networks Norstar ICS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.