Gebruiksaanwijzing /service van het product 515T van de fabrikant NuTone
Ga naar pagina of 2
INST ALLA TION INSTRUCTIONS READ & SA VE THESE INSTRUCTIONS! T wo-Note Surface-Mounted Door Chimes PLANNING • Your Nu T one Door Chime is designed for two-door operation. • If the home is multiple-level or large ranch style, two or more chimes should be used to provide adequate coverage.
4820 Red Bank Road, Cincinnati, Ohio 45227 Printed in China, Rev. 3/02, Part No. 84790 Product specifications subject to change without notice. One Y ear Limited W arranty WARRANTY OWNER: NuTone warra.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NuTone 515T (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NuTone 515T heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NuTone 515T vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NuTone 515T leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NuTone 515T krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NuTone 515T bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NuTone 515T kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NuTone 515T . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.