Gebruiksaanwijzing /service van het product LB-14 van de fabrikant NuTone
Ga naar pagina of 2
INST ALLA TION INSTRUCTIONS READ & SA VE THESE INSTRUCTIONS! Recess-Mounted Door Chime MODEL: LB-14 SERIES • Your Nu T one Door Chime is designed for two-door operation. For best results, use Nu T one Model 101T Transformer. • Handle the door chime carefully as you would any precision instrument.
4820 Red Bank Road, Cincinnati, Ohio 45227 Printed in U.S.A., Rev. 04/2001, Part No. 84568 Product specifications subject to change without notice. One Y ear Limited W arranty WARRANTY OWNER: NuTone w.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NuTone LB-14 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NuTone LB-14 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NuTone LB-14 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NuTone LB-14 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NuTone LB-14 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NuTone LB-14 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NuTone LB-14 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NuTone LB-14 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.