Gebruiksaanwijzing /service van het product MMF-2 van de fabrikant Olympus
Ga naar pagina of 2
DIGITAL TECHNICAL SUPPORT OLYMPUS I MAGING A MERICA I NC. 888 - 553 - 4448 http:// support.olym pusamerica.c om Last updated : June 29, 2010 Page 1 of 2 Four Thirds - to - Micro Fo ur Th irds L ens Ad.
Page 2 of 2 Panasonic LEICA D VARIO - ELMARIT 14 - 50mm F2.8 - 3.5 ASPH. x *1 LEICA D VARIO - ELMAR 14 - 50mm/F3.8 - 5.6 ASPH./MEGA O.I.S. x LEICA D VARIO - ELMAR 14 - 150mm/F3.5 - 5.6 ASPH./MEGA O.I.S. x LEICA D SUMMILUX 25mm/F1.4 ASPH. x *2 SIGMA 24mm F1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Olympus MMF-2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Olympus MMF-2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Olympus MMF-2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Olympus MMF-2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Olympus MMF-2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Olympus MMF-2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Olympus MMF-2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Olympus MMF-2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.