Gebruiksaanwijzing /service van het product TP58 van de fabrikant Oricom
Ga naar pagina of 10
Big b utton phone TP58 User Guide.
1 1 General Information W arnings Do not use your telephone during an electrical storm thunderstorm as it is possible to get an electric shock. Refer to information contained in T elstra White pages directory . The earpiece of the handset may attract small metal objects such as staples and pins.
2 2 Location of controls N13134 The A-Tick symbol indicates that this product complies with all current Australian A CA standards. 1 . Hook s witch 2. Receiver v olume control 3. Store button 4. 6 one touch memor y buttons 5. Recall button 6. Mute button 7.
3 3 Installation 3.1 Chec k contents of pack The f ollowing items are supplied in this pack: one telephone base one telephone handset one shor t telephone cable one curly cord one long telephone cable one operating Manual one warranty card 3.2 Connect the handset and line cord Connect the telephone handset to the base unit.
4 NO TE! There is a small hanging device in the handset rest to pre vent the handset from falling from the rest when the telephone is mounted on the wall. Y ou can hang the handset on the telephone without hanging up . Use the small hanging device f or this purpose at the upper end of the handset rest.
5 Receiving a Call When you receiv e a call, the phone r ings and the Visual r inger light flashes. T o answ er the call, lift the handset or press SPEAKER button (SPEAKER LED tur ns on). Replace the handset or press SPEAKER button (SPEAKER LED turns off) to end the call.
6 5 Storing telephone number s Y ou can store 6 numbers under the one touch b uttons ( M1- M6 ). 5.1 Saving number s 1. Lift the handset listen for dial tone . 2. Press the STORE button. 3. Enter the required telephone number using the number pad. 4. Press the STORE button.
7 6 Important information T roubleshooting If you f eel this product is not wor king correctly please consult the user guide and ensure that you are using the product in accordance with the instructions. Remov e all e xtra telephone equipment and connect only this telephone directly to the telephone sock et.
8 W arranty Information This product is cov ered by a 12 month warr anty against def ective workmanship or par ts, eff ective from the date of purchase . The warranty does not e xtend to damage caused by misuse, negligence, e xcessive v oltage, f aults on the telephone line or lightning.
9 Australia Oricom International Pty Ltd Locked Bag 658 South Windsor NSW 2756 Customer support Email: support@oricom.com.au Web: www .oricom.com.au Fax: (02) 4574 8898 Ph: 1300 889 785 New Zealand Atlas Gentech (NZ) Ltd, Private Bag 14927, Panmure, Auckland Customer Support Email: support@atlasgentech.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Oricom TP58 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Oricom TP58 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Oricom TP58 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Oricom TP58 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Oricom TP58 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Oricom TP58 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Oricom TP58 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Oricom TP58 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.