Gebruiksaanwijzing /service van het product Zire van de fabrikant Palm
Ga naar pagina of 2
Favorite icon Power button Power adapter Palm ™ Desktop software CD-ROM * Problems? If the HotSync process did not work, see T roubleshooting on the other side of this document. HotSync process Palm Zire handheld USB HotSync ® cable a. Plug the power adapter into your Zire handheld and into an outlet.
Y our handheld does not turn on when you press the power button. T ry the following: Did you charge your handheld? Make sure the power adapter is plugged securely into a working electric outlet and is firmly connected to the handheld. Charge the handheld for another full three hours.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Palm Zire (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Palm Zire heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Palm Zire vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Palm Zire leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Palm Zire krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Palm Zire bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Palm Zire kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Palm Zire . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.