Gebruiksaanwijzing /service van het product Generic 3 van de fabrikant AT&T
Ga naar pagina of 10
AT&T DEFINITY® Communications System Generic 1 and Generic 3 and System 75 8434 Voice Terminal Quick Reference Guide AT&T 555-230-766 Comcode 107177016 Refer to the procedures on this card to use the features on your 8434 voice terminal. The features here are listed in alphabetical order.
4 5 6 7 Dial outside number, extension, or feature access code you want to store (up to 24 digits). NOTE: You may be able to use the softkeys to add special functions such as Pause, Mark, Wait, or Suppress into the telephone numbers programmed on the AD button.
● List 2 2 ● List 3 Note: An [ Enhcd List ] may also be available. Dial desired list item (1, 2, 3...). AUTOMATIC CALLBACK To automatically place another call to an extension that was busy, or did not answer 1 During call attempt, press softkey below AutCB (if shown on the display) or Press [ AutoCallBk ].
To talk privately with a coworker after answering a redirected call 1 2 3 4 Press [ Transfer ]. ● Call is put on hold. Press the softkey below Cnslt (if shown on the display) or Press [ Consult ] or Dial coworker’s extension. Discuss call, if appropriate.
To retrieve a parked call from any extension. 1 Dial Answer Back access code . 2 Dial extension where call is parked. CALL PICKUP To answer a call placed to a member of your pickup group 1 Press softkey below CPkUp (if shown on the display) or Press [ Call Pickup ] or Dial Call Pickup access code .
2 Key in name with dial pad [last name, comma (use *), first name or initial]. 3 Press [ Next Msg ] for next directory name you wish to see. EXIT/NORMAL (display feature) When you are ready to leave Display or Softkey Mode and return to Normal (call-handling) Mode 1 Press [ Exit ].
To cancel a Leave Word Calling message 1 Press softkey below CnLWC (if shown on the display) or Press [ Cancel LWC ] or Dial Leave Word Calling cancel code .
To adjust ringer volume if necessary (speaker is not active) 1 To raise the volume, press the right half of the Volume control button labeled [ ∧ ∧ ]; to lower the volume, press the left half of the Volume control button labeled [ ∨ ∨ ].
To change from speakerphone to handset 1 Pick up handset and talk. To change from handset to speakerphone 1 Press [ Speaker ]. 2 Hang up handset. To end a speakerphone call 1 Press [ Speaker ] again to hang up.
TIMER (display feature) To see elapsed time 1 2 To start timer, press [ Menu ] and then the softkey below Timer (if shown on the display) or Press [ Timer ]. To stop timer, press [ Menu ] and the softkey below Timer or Press [ Timer ] again. TRANSFER To send present call to another extension or outside number 1 2 3 4 Press [ Transfer ].
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AT&T Generic 3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AT&T Generic 3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AT&T Generic 3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AT&T Generic 3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AT&T Generic 3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AT&T Generic 3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AT&T Generic 3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AT&T Generic 3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.