Gebruiksaanwijzing /service van het product HomeScreen van de fabrikant Projecta
Ga naar pagina of 2
Specifications are subject to change without prior notice. Version 01/2006 HomeScreen M M o o n n t t a a g g e e - - i i n n s s t t r r u u c c t t i i e e M M o o u u n n t t i i n n g g i i n n s .
Mounting B C C D A A A x4 x6 B x22 C x1 9 x17/ x15/ E x2 F x2 G x2 D x2 H 1 2 3 4 5.1 5.2 E C C H G 8-9 mm H F 8 6 7 5 Y 220 21 90 200 1990 240 2390 180 1790 160 1590 120 1190 mm Y 30750134 Mounting i.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Projecta HomeScreen (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Projecta HomeScreen heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Projecta HomeScreen vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Projecta HomeScreen leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Projecta HomeScreen krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Projecta HomeScreen bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Projecta HomeScreen kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Projecta HomeScreen . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.