Gebruiksaanwijzing /service van het product ET-238 van de fabrikant Radio Shack
Ga naar pagina of 2
RADI O SHA CK L IM ITE D W A RRAN TY Thi s telepho ne produc t is warrant ed agai nst manufa cturi ng defect s in material and workmans hi p for one (1) year from the date of purcha s e fr o m Radio Shac k company owned st or e s and author ized Rad io S hack fran chi sees a nd dea lers.
ÐÐ Set the r inger to sound or not. Y ou can make and recei ve call s wi th t he ri ng er o ff. Switch to TO NE or PULSE to m a tch th e ty pe of s e rvic e you have. If you have pul se (rot ary) servi ce, you can swi tch t o TONE during a call to use t one ser v ices.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Radio Shack ET-238 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Radio Shack ET-238 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Radio Shack ET-238 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Radio Shack ET-238 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Radio Shack ET-238 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Radio Shack ET-238 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Radio Shack ET-238 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Radio Shack ET-238 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.