Gebruiksaanwijzing /service van het product TD-4K van de fabrikant Roland
Ga naar pagina of 2
The parts required to assemble the stand (MDS-4) are listed in the MDS-4 Owner’ s Manual. Check the owner’ s manual and make sure that you have all of the parts. 01 Stand (MDS-4) TD-4K par ts 02 03 04 Adjusting the tension (PD X -8) Assembly procedur e Stereo 1/4” plug Stereo Headphones 1/4” plug (mono) Amplified speakers, etc.
NOTE The tips of the anchor bolts are sharp . * Handle with care. When using on hard-surfaced ooring, the * anchor bolts may damage the oor . Do not attach the anchor bolts.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Roland TD-4K (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Roland TD-4K heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Roland TD-4K vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Roland TD-4K leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Roland TD-4K krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Roland TD-4K bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Roland TD-4K kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Roland TD-4K . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.