Gebruiksaanwijzing /service van het product TIF-2000A van de fabrikant RTS
Ga naar pagina of 2
TIF-2000A Single-Line Digital T elephone Interface The TIF-2000A is a single line digital hybrid telephone line interface designed to be compatible with ADAM, ADAM-CS, Cronus, Zeus, and CS 9000 series intercom systems. It provides bidirectional communication between the intercom matrix and a stan- dard DTMF capable telephone line.
TIF-2000A Specications Matrix Input/Output 0 dBu to +20 dBu T elephone Input/Output -30 dBu to +6 dBu Noise (200 Hz to 3.8 kHz) -40 dBu or less Harmonic Distortion (300 Hz to 3.8 kHz) Intercom Side: -30 dBu or less T elephone Side: -25 dBu or less Frequency Response 300 Hz to 3.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat RTS TIF-2000A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen RTS TIF-2000A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens RTS TIF-2000A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding RTS TIF-2000A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over RTS TIF-2000A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van RTS TIF-2000A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de RTS TIF-2000A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met RTS TIF-2000A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.