Gebruiksaanwijzing /service van het product HD 25 van de fabrikant Sennheiser
Ga naar pagina of 2
H D 2 5 / H D 2 5 S P HD 2 5 High sensitivi t y due to light weight aluminium voice coils Cap able of handling ver y high sound pr essure levels V er y ligh tweigh t and comfo r table, eve.
Hea dpho nes HD 25 T ran sduc er pr incip le dy namic , clo sed Ear co upli ng sup ra-aur al Freq uen cy re spo nse (head pho nes) 16 – 2 2,000 Hz ( - 3 dB ) Nom inal imp eda nce 7 0 O (HD 2 5- 1 II) 7 0 O (HD 2 5- C II) 600 O ( HD 25- 13 II ) 7 0 O (HD 2 5- II ) Loa d rati ng 0.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sennheiser HD 25 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sennheiser HD 25 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sennheiser HD 25 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sennheiser HD 25 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sennheiser HD 25 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sennheiser HD 25 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sennheiser HD 25 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sennheiser HD 25 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.