Gebruiksaanwijzing /service van het product DB200 van de fabrikant Sonic Alert
Ga naar pagina of 2
WIRELESS DOORBELL & TELEPHONE SIGNALER MODEL DB200 SONIC ALERT’S 5 YEAR LIMITED WARRANTY The Wireless Doorbell Signaler Model DB200 is warranted against manufacturing defects in materials and workmanship for two (5) years from the date of purchase.
DB200 Signaler, larger of the 2 units: The speaker switch allows you to turn the Audio Alarm ON or OFF. ON is up and OFF is Down. The Dip Switches 1-6 should match the DB Sensor Dip switches 1-6.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sonic Alert DB200 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sonic Alert DB200 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sonic Alert DB200 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sonic Alert DB200 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sonic Alert DB200 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sonic Alert DB200 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sonic Alert DB200 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sonic Alert DB200 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.