Gebruiksaanwijzing /service van het product CARRIERGATE van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
PCWA-AR800 ©2004 Sony Corporation Printed in Japan 4-680-222- 11 (1) Wireless Broadband Router Troubleshooting Guide This document provides solutions to common problems encountered with the Wireless Broadband Router . Please refer to this guide before contacting Sony Customer Information Services.
Router Functions Case 1 The Internet Gateway is shown as a network connection. What does this mean? It means that the Router Unit is recognized as the Internet Gateway.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony CARRIERGATE (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony CARRIERGATE heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony CARRIERGATE vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony CARRIERGATE leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony CARRIERGATE krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony CARRIERGATE bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony CARRIERGATE kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony CARRIERGATE . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.