Gebruiksaanwijzing /service van het product VCMS-30 van de fabrikant TDK
Ga naar pagina of 2
P PRODUCTS 1101 Cypress Creek R oad Cedar P ark, T exas 78613, USA 1-512-258-9478 FAX 1-512-258-0740 Data Sheet VCMS-Series Video Camer a Stands Product Overview The TDK RF Solutions VCMS-Series Video Camera Monopod Stands ar e designed specifi- cally for mounting a shielded video camer a in EMC test envir onments.
P PRODUCTS To learn more about TDK RF Solutions’ wide range of inno vative products and services visit www.tdkrfsolutions.com © Copyright 2004 TDK RF Solutions Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat TDK VCMS-30 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen TDK VCMS-30 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens TDK VCMS-30 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding TDK VCMS-30 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over TDK VCMS-30 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van TDK VCMS-30 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de TDK VCMS-30 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met TDK VCMS-30 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.