Gebruiksaanwijzing /service van het product BTR-1 van de fabrikant Telex
Ga naar pagina of 2
BTR-1 & TR-1 UHF-Synthesized Digitally Encrypted Wireless Intercom System The T elex RadioCom BTR-1 UHF wireless intercom system is the ultimate in reliable, high performance, encrypted full duplex communications. The BTR-1 system includes the BTR-1 frequency-agile base station and a TR-1 frequency-agile beltpack.
BTR-1 & TR-1 Specications Overall RF Frequency Range 482 - 608 MHz, 614 - 746 MHz in 18 MHz TX and RX bands BTR-1 Power Requirements 12-15 volts AC/DC @ 1 Amp TR-1 Power Requirements 6 “AA”.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Telex BTR-1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Telex BTR-1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Telex BTR-1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Telex BTR-1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Telex BTR-1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Telex BTR-1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Telex BTR-1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Telex BTR-1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.