Gebruiksaanwijzing /service van het product Telephone & Voicemail van de fabrikant Warner Telecom Group
Ga naar pagina of 6
12 1 T elephone & V oicemail Quick Reference Guide For Questions on Your Telephone or Voicemail Call : Valeri e Youn g Warner Telecom Group 206-575-4200 Ext.
2 Entering Names When entering na mes, use dial pad keys to enter l etters. F or example, pre ss the di git 2 key once for A, twice for B, three times for C, etc.
10 Setting Up Messag e N otifi cation Message not ific at ion all ows a user to be notifi ed of their mes s ages even when they are out of the office. Users can be notified at up to three differ- ent numbers.
4 Last Number Dia l To Preview the Last Number You Dial ed: With handset down Press LND Key Number will appear on di s play Use K ey in displa y to s croll Lift handset or press SPK to di al number To.
8 Acce ssing V oicemail From Your Telephone: Press MS G Key You will be asked for your security code Default S ecuri ty Code is 1234 From An other Teleph one In the O ffice : Dial Voi ce Mail Extensio.
6 DND DND permits you to work at your desk without int errup ti ons f rom the phone. Press DND Key Dial DND Option code: Ringing T one Adjus t You can custo mize the way internal a nd external calls r.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Warner Telecom Group Telephone & Voicemail (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Warner Telecom Group Telephone & Voicemail heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Warner Telecom Group Telephone & Voicemail vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Warner Telecom Group Telephone & Voicemail leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Warner Telecom Group Telephone & Voicemail krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Warner Telecom Group Telephone & Voicemail bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Warner Telecom Group Telephone & Voicemail kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Warner Telecom Group Telephone & Voicemail . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.