Gebruiksaanwijzing /service van het product 89 van de fabrikant Wayne-Dalton
Ga naar pagina of 2
T ypical Fire Labels applied to AKBAR 89 ™ , AKBAR ® , and A TLER ® products. AKBAR 89™ SERIES UL-LABELED* FIRE DOORS For easier door specifications or product questions call our Consulting Service 1 - 866-499-6781.
©2006 Wa yne-Dalton Corp. Revised 4/2006 246576 WA YNE-DAL TON CORP . • ONE DOOR DRIVE • MT . HOPE, OH 44660 • PH. 800-764-1457 • FX. 800-336-1422 ROLLING DOOR DIVISION • 14512 E. LINCOLN WA Y • DAL TON, OH 44618 • PH. 866-499-6781 • FX.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Wayne-Dalton 89 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Wayne-Dalton 89 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Wayne-Dalton 89 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Wayne-Dalton 89 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Wayne-Dalton 89 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Wayne-Dalton 89 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Wayne-Dalton 89 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Wayne-Dalton 89 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.