Gebruiksaanwijzing /service van het product FT09 van de fabrikant Beurer
Ga naar pagina of 2
Beurer GmbH · Söflinger Straße 218 · D-89077 Ulm · GERMANY T el.: 0731/3989-144 · Fax: -255 · e-mail: kd@beurer .de 0344 FT 09 Beurer GmbH · Söflinger Straße 218 · D-89077 Ulm · GERMANY T el.: 0731/3989-144 · Fax: -255 · e-mail: kd@beurer .
754.802 – 0808_T1 · Irrtum und Änderungen vorbehalten das Thermometer durch kurzes Drücken der EIN/AUS-T aste aus. Ansonsten schaltet sich das Thermometer nach ca. 10 Min. automatisch ab. Speicher Der letzte Messwert wird automatisch gespeichert.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Beurer FT09 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Beurer FT09 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Beurer FT09 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Beurer FT09 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Beurer FT09 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Beurer FT09 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Beurer FT09 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Beurer FT09 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.