Gebruiksaanwijzing /service van het product ATR20/20 van de fabrikant Acroprint
Ga naar pagina of 2
T ime & Attendance Badge System The A TR20/20 automatically collects and calculates your employees’ hours, saving money through improved accuracy and reduced labor expenses. The Windows 95/98/2000/NT/ME package enhances your ability to manage your workforce with detailed reporting and simplicity of operation.
A TR 20/20 PRODUCT SPECIFICA TIONS Gener al Ar chitectur e: Dedicated EPROM for A TR 20/20 software data collection terminal with a Z180 microprocessor , real time calendar clock, integral keyboard, display , badge reader and communications interface.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Acroprint ATR20/20 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Acroprint ATR20/20 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Acroprint ATR20/20 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Acroprint ATR20/20 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Acroprint ATR20/20 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Acroprint ATR20/20 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Acroprint ATR20/20 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Acroprint ATR20/20 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.