Gebruiksaanwijzing /service van het product 277 van de fabrikant Acu-Rite
Ga naar pagina of 10
Instruction Manual SAVE THIS MANU AL FOR FUTURE REFERENCE. Questions? Contact Cust omer Suppor t at ( 8 77) 22 1 - 1 25 2 or visit www . AcuRite .com. CONTENTS Unpac king Instr uctions ........... 2 P ackage Contents .................. 2 Product R egistration .
2 Congratulations on y our new A cuRite product. T o ensure t he best possible product perf ormance, please read t his manual in its entirety and retain it for future ref erence. Unpac king Ins tructions Remo v e the protective lm t hat is applied to the LCD screen prior to using this product.
3 Features & Benets 1 2 3 4 5 7 6 FRONT 1 . Meat Type Setup Indicator Select Beef, V eal, Chicken, Pork, Poultr y , Lamb, Fish, Custom or Boil. 2. Meat Doneness Setup Indicator Select Rare, Medium or W ell done; temperatures based on USDA recommended guidelines.
4 SETUP Install or Replace Batteries AcuRite recommends high quality alkaline batteries f or the best product per for mance. Heavy duty or rec hargeable batteries are not recommended.
5 Food Preparation Consuming raw or undercooked meats, poultr y , seafood, shellsh, or eggs may increase y our risk of f ood-borne illness, especially if you have cert ain medical conditions. The USD A recommends cert ain guidelines be met when preparing meat and seafood.
6 Meat Doneness Setup 1 . Once Meat T ype has been select ed, Meat Doneness will ash on the displa y . 2. T o adjust t he meat doneness, tur n the rotar y dial clockwise to move for ward through t he available meat doneness selections and counterclockwise to mov e backward through the selections.
7 Warning Messages When display reads “L O BA T”, replace batter ies. Chec k Probe “CHEC K PROBE” indicates a probe error and is shown with a diagnostic code: Diagnostic Code Problem Solution No Probe cord is not connected to t he ther mometer .
8 Specications TEMPERA TURE RANGE 14 º F to 450 º F; 1 0 º C to 232 º C Probe cord heat resistant up to 700ºF (3 7 1ºC) POWER 2 x AAA alk aline batteries.
9 At AcuRite, we proudly uphold our commitment to quality tec hnology . Chaney Instrument Co. warrants that all products it manufactures to be of good material and workmanship, and to be free of defects when properly installed and operated for a period of one year from the date of purchase.
©Chaney Instrument Co. All rights reserved. AcuRite is a registered trademark of the Chaney Instrument Co., Lake Geneva, WI 53147. All other trademarks and copy- rights are the property of their respective owners. AcuRite uses patented technology . Visit www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Acu-Rite 277 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Acu-Rite 277 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Acu-Rite 277 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Acu-Rite 277 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Acu-Rite 277 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Acu-Rite 277 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Acu-Rite 277 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Acu-Rite 277 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.