Gebruiksaanwijzing /service van het product 600e van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
TSU 600 & 600e Systems Preconfigured Plug-and-Play T1/FT1 Multiplexers for V oice or Data Product Features ■ Pre-configured T1 multi- plexers with factory installed modules ■ Options for Nx da.
Specifications subject to change without notice. ADVISION, T -Watch PRO, TSU 600 and TSU 600e are trademarks of ADTRAN, Inc. ADTRAN is a registered trademark of ADTRAN, Inc. All other registered trademarks and trademarks mentioned in this publication are the property of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN 600e (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN 600e heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN 600e vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN 600e leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN 600e krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN 600e bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN 600e kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN 600e . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.