Gebruiksaanwijzing /service van het product 850-VoDSL van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
Product Features ■ Carrier Class integrated access device ■ Modular network inter- face for V oDSL or V oA TM compatibility ■ Seamless voice and data integration over DSL or T1 ■ Up to 24 TR-5.
Specifications subject to change without notice. Assured Dialtone is a trademark of ADTRAN, Inc. ADTRAN is a registered trademark of ADTRAN, Inc. All other registered trademarks and trademarks mentioned in this publication are the property of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN 850-VoDSL (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN 850-VoDSL heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN 850-VoDSL vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN 850-VoDSL leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN 850-VoDSL krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN 850-VoDSL bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN 850-VoDSL kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN 850-VoDSL . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.