Gebruiksaanwijzing /service van het product 873 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
S m a r t S o l u t i o n s f o r a C o n n e c t e d W o rl d. N e t V a n t a 8 7 3 Ca rr ie r Et he rn et Ne two rk T er mi na ti on Product Features ■ 3- por t EFM (g.
ADTRAN is an ISO 9001, ISO 14001 and a TL 9000 certified supplier . 61200639G1-8A January 2008 Copyright © 2008 ADTRAN, Inc. All rights reserved. Printed in the U.S.A. Specifica tions subject to change without notice. ADTRA N, NetV anta, and T otal Access are registere d trademarks of ADTRAN, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN 873 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN 873 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN 873 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN 873 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN 873 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN 873 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN 873 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN 873 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.