Gebruiksaanwijzing /service van het product BR1 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
JOB A ID TECHNICAL SUPPORT 800.726.8663 61152182L1-22A 9904 TRI-C DP/ BR1/10 CLEI:D4CIA9T2 BR1/10 CHANNEL PIN-OUT Channel Position Pin Lead 12 7 R 2T 22 9 R 4T 33 1 R 6T 43 3 R 8T 53 5 R 10 T 63 7 R 1.
JOB A ID FOR COMPLETE I&M PRACTICE 877.457.5007 DOCUMENT # 094 HA VE YOUR FAX NUMBER A VAILABLE TR ISDN CLEI:DDRPLRC1AA DEPLOYMENT GUIDELINES TO T AL REACH SC P AM SIDE Maximum Loop Loss .......................46 dB @ 20 kHz using a 135 ohm termination 52 dB @ 28 kHz using a 135 ohm termination Maximum N oise.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN BR1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN BR1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN BR1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN BR1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN BR1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN BR1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN BR1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN BR1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.