Gebruiksaanwijzing /service van het product BR10 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
BR1/10 2X MINI ISDN CHANNEL BANK JOB A ID 61150081L2-22A 0201 BR1/10 2X CLEI: D4MEXZB02_ _ ■ For a complete Installation and Maintenance Practice faxback: (877) 457-5007, Document # 662. Please have your fax number available. ■ C A U T I O N C A U T I O N ! SUBJECT TO ELECTROSTATIC DAMAGE OR DECREASE IN RELIABILITY.
BCU LEDs Indicator Color Description A Y Amber ON indicates a Y ellow Alarm is being received from the T1 carrier facility AR Red ON indicates the BR1/10 side is in a Red Alarm condition TP Amber ON i.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN BR10 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN BR10 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN BR10 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN BR10 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN BR10 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN BR10 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN BR10 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN BR10 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.