Gebruiksaanwijzing /service van het product DS3 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
T O T AL A CCESS 4303 DS3 MODULE DS3 MODULE CLEI: SLPOCD0C_ _ 61200333L1-22B 0310 ■ For a complete Installation and Maintenance Practice (P/N 61200333L1-5): 877-457-5007, Faxback Document 860. Please have your fax number ready . ■ C A U T I O N C A U T I O N ! SUBJECT TO ELECTROSTATIC DAMAGE OR DECREASE IN RELIABILITY.
T O T AL ACCESS 4303 DS3 MODULE PRICING AND A VAILABILITY 800.827.0807 TECHNICAL SUPPORT 800.726.8663 RETURN FOR REP AIR 256.963.8722 www .adtran.com 61200333L1-22B T otal Access 4303 Module Menu Part.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN DS3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN DS3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN DS3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN DS3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN DS3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN DS3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN DS3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN DS3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.