Gebruiksaanwijzing /service van het product PA-BT30 van de fabrikant Califone
Ga naar pagina of 2
6. W ARRANTY Califone warrants this product to be free from defective material and workmanship for one year from the purchase date. Our “Project Intercept” Customer Satisfaction program will replace defective parts and repair malfunctioning equipment under this warranty when the defect occurs under normal use.
Bluetooth Speaker Thank you for purchasing the Califone ® model P A-BT30 Bluetooth P A. We encourage you to visit www .califone.com/registration to register your product for its warranty coverage, to.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Califone PA-BT30 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Califone PA-BT30 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Califone PA-BT30 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Califone PA-BT30 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Califone PA-BT30 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Califone PA-BT30 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Califone PA-BT30 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Califone PA-BT30 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.