Gebruiksaanwijzing /service van het product ST-NB van de fabrikant Keys Fitness
Ga naar pagina of 12
Owner’ s Manual ST -NB 215-00105 09/06 Rev A Model Name : ST-NB Manufactured Date : PO # : Model Name Decal Location Questions? Call Us T oll Free K eys Fitness Helpline 1-888-340-0482.
2 Table of Contents Important Safety Information 3 Assembly 4-7 Parts List 8 Exploded V iew 9 W arranty Information 10.
3 Important Safety Information Please read all instructions carefully before using this product. SAFETY TIPS Consult with your physician before engaging in an y vigorous exercise. Know your heart r ate and/or pulse as well as your physician-recommended heart r ate training zone.
4 Assembly HARDWARE.
NOTE: Hand tighten bolts and nylon nuts until machine is fully assembled. Connect the Uprights (#2) & (#12) to the Cross Bar (#01) using four Hex bolts M10X75 (#33) and eight D10 washers (#35), two R einforcement and four M10 aircraft Nut (#36). Insert the Crutch (#3) into the Uprights (#2)&(#12) through rect.
6 NOTE: Hand tighten bolts and nylon nuts until machine is fully assembled. Attach the back of the Main Fr ame (#5) to the Cross Bar (#1) with two bolts M10X75 (#33), four D10 W ashers (#35) and two M10 air- craft nuts (#36). Insert the Front Base (#6) into the bottom of the Front Stand tube (#8), secure with a L -Shaped Lock Pin (#24).
STEP 3 Install the Leg Developer (#7) to br acket of Leg Developer Holder (#11) using one M10X75 Bolt (#32), two D10 W ashers (#35), and one M10 aircraft nut (#36), Insert the R oller Foam T ube (#10) halfway into leg developer (#7). Push R oller Foams (#18) on each side of roller tube (#10) to com- plete leg develops assembly .
STEP 4 Attach the backrest support (#9) to the pivot on the Main Fr ame (#5) . Align Backrest P ad (#13) to backrest support (#9) and secure with four M6X40 Bolts (#29), and four D6.5 washers (#31). Place the seat pad (#14) on brack et of the Main Frame (#5) and secure with four M6X15 Bolts (#30), and four D6.
9 9 Ref # Part # Description Qty 1 223-00790 CROSS BAR, M-NBB (SILVER) 1 2 223-00791 RIGHT UPRIGHT, M-NBB (SILVER) 1 3 223-00522 CRUTCH, M-NBB 2 4 219-00487 BACKREST ADJ BAR, ST-NBB (NEW GAUGE) 1 5 22.
10 10 Exploded View.
11 11 Warranty KEYS FITNESS PRODUCTS, L.P. STRENGTH TRAINER WARRANTY K eys Fitness Products L.P . warr ants this product for a period of 90 days on parts and lifetime on the frame from the original date of purchase. This w arranty co vers the product from defects in materials and workmanship for the original purchaser .
Keys Fitness Products, L.P. 4009 Distribution Drive, Suite 250 Garland, Texas 75041 Customer Service: 1-888-340-0482.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Keys Fitness ST-NB (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Keys Fitness ST-NB heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Keys Fitness ST-NB vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Keys Fitness ST-NB leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Keys Fitness ST-NB krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Keys Fitness ST-NB bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Keys Fitness ST-NB kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Keys Fitness ST-NB . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.