Gebruiksaanwijzing /service van het product TMR-BR100 van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
© 2010 Sony Corporation Printed in U .S.A. 4-180-471- 52 (1) 3D S ync T r ansmitter TMR-BR100 Instruc tions English Product Overview Connect this product to yo ur T V to en joy video programs in 3D . 3D Glasses (TDG-BR100/BR50, sold separately) ar e required.
Réglage de l’ émetteur de synchronisation 3D Ne p lacez pas l’ émetteur de syn chronisatio n 3D à proximi té du cap teur de télécomman de . 120˚ Lorsque le téléviseur est placé sur un m.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony TMR-BR100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony TMR-BR100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony TMR-BR100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony TMR-BR100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony TMR-BR100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony TMR-BR100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony TMR-BR100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony TMR-BR100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.